Vad fort veckorna går! Om ändå snön kunde försvinna i samma takt!

Igår direkt efter jobbet var Eva, Sofie och jag och tränade. Sen åkte jag direkt och hade privatlektion med duktiga Theo med matte. Roligt!

När jag kom hem åt jag lunch och satt i en massa telefonsamtal.

Sen åkte jag till Eva och fick kaffe. Tog med solstolar, men det var svinkallt, trots sol! Blåste som sjutton, men vi satt ute ändå!

Åkte hem och tog tag i stalljobbet. Ulla kom och köpte hö och sen kom Anticimex. Vi har ju så mycket råttor...

När jag var klar ute så var det innejobb kvar! Bytte i Lukas bur, tränade Nellie och strök tvätt. Bland annat....

Idag jobbade jag extra 8-17. Skönt eftersom jag ska vara ledig nästa vecka.

Mattias och jag åkte till Carmen på fm och hämtade  ett litet marsvin som heter Signe. Lukas blev så glad!

Efter jobbet åkte jag och handlade på Maxi. Köpte en massa fleecefiltar till mina kurser, det är så kallt ännu.
 
Nu ska jag skriva lite till mina kurser! 

Kommentera

Publiceras ej