Jag packar för att åka till Stockholm imorrn vid 6 på morgonen. Har en hel del kvar att förbereda.Mat till mig och till hunden, olika belöningar, papper, bok, täcke och kudde samt allt annat. Blir mycket för bara en natt.....

Ikväll var vi på årsmöte i SBS, Karin blev vald till ordförande. Jag är vice.... 

Nellie och jag visade lite specialsök efter mötet och smörgåstårtan. Bra träning för henne!

Innan dess var Helen här en sväng och fikade. Hon hade ett par söta örhängen till mig. Jättefina!

Imorse tränade jag efter jobbet. Sen var det stalljobb som gällde en stund innan maten och hundpromenad.

Igår var det regnigt hela dagen. Mockade förstås men sen gjorde jag en del inne. Var även i Skänninge och hämtade papper hos revisorn till årsmötet ikväll. Jobbade kväll och natt.

Men nu måste jag packa klart!
Gonatt!

 

Kommentera

Publiceras ej