Slutade kl 10 på jobbet.
När jag kom hem tog vi en kopp kaffe innan vi körde igång med projekt raggmunk!

Tomas ville ha matlådor också så det stektes ett antal raggmunkar.....osigt i köket trots att fläkten var på!

När vi ätit kom Carina och köpte hö till sin kanin. Hittehunds Chicco var med och hälsade på. Han gillade inte att åka i sin nya bur. Han hade spytt och gnällt!

Sen åkte jag till Mjölby och träffade den sötaste jack russeln jag känner och smartaste! Jag är ingen terriermänniska annars, men den här lilla är ljuvlig!

Vi tränade inne på lite olika övningar. Ambisiös matte som jobbar mycket med sin hund.

På hemvägen var jag på ÖB i Skänninge och köpte ett par hästtäcken till på rea, för 17.70/st!!

Handlade lite på coop också innan jag åkte hem lagom till kaffe och fruktsallad!

På kvällen nu har jag borstat hund, klippt klor och tränat lite. Fy sjutton vad svårt det är med freestyle! Vet inte ens vilken låt jag ska ta!

Ta en barnvisa sa Yvonne. Jaha, men vilken då och vad ska man göra!?

Lite te nu innan kvällsfodringen!

Kommentera

Publiceras ej