Igår var det en fullspäckad dag!
 
På fm städade jag av lite grann och förberedde mat. Hann dricka kaffe utomhus med och raka av Nellie all päls på magen. Så gött för henne.

Klockan 14-16 hade jag spårkurs. Vi var i skogen på andra sidan vägen, jädrar va mygg det var!

Sen hem och fixade med mat igen för Marianne, mamma och pappa skulle komma och grilla.

Jag hade stans huvudvärk tyvärr och inte blev det bättre av att Diesal och Basse var tvungna att skälla på varandra hela tiden... Hundskrällen!

Helen kom också och var med på "kalaset". Vi firade att Robert har fyllt 28 och att Tomas fyller 26 (säger han!) på tisdag. Hur det nu går ihop.....

Vi satt ute och det var så skönt till solen försvann, då blev det svalt!

Föräldrarna åkte hem strax efter 20, då klädde vi på oss lite mer och gick och hämtade hästarna och fixade i stallet.

När vi kom in hade jag lite mejl och sånt som skulle skickas. De andra satte på en videofilm från 90-91 som bla innehöll min födelsedag. Så kul att se de små barna! Ja alla andra också förstås. Det var det första vi har på film.
Jag fyllde 30, så hela släkten var ju med!

Idag har jag jobbat. Jag jobbar hela dagen imorgon också, till klockan 17,så det blir ett långt pass!

Idag blir våra unghästar 2 år!

Disa från Ängdalen



Birkir från Ängdalen





1 kommentarer

Mariann L

24 May 2010 19:37

Haha rent matematiskt går det inte ihop att fylla 26 och ha en 28 årig son.

Vi har också mycket mygg så jag har behållit vinterjacka med huva som jag kan ha på när jag går ut med hundarna. Man kan ju hoppas att myggen är mycket nu inte sen.

Så fina Disa och Birkir är!!

Kommentera

Publiceras ej