Idag har det varit jättekallt!

Började med en ridtur på fm med kusin Marie, hennes man och dotter, Karin och jag.  Rena turridningen! Det gick jättebra! Alla skötte sig förrutom Freyja som blev lite väl het... men inget hände.

När vi ätit lunch så hade jag min spårkurs kl 14-16. Det regnade så jag funderade på om vi skulle ställa in. Men det gick jättebra! Alla hundar gick 2 spår var med vinklar, fast det regnade och var kallt!

När vi var klara så såg jag Karin gå omkring med Birkir. Han har ont i magen igen! Det bubblar och låter så det är inte stopp, men ont har han. Vi måste avmaska i veckan, så det inte är det som stökar. Han och Katur står inne nu och äter lite hö. Vi får gå ut och kolla till honom lite då och då.

Bakade scones och drack te, lite sent eftermiddagsfika förut. Det var mums när man varit ute hela dagen och blivit lite frusen!

Sjuklingen!


2 kommentarer

Mia

09 May 2010 09:14

Du är ju helt fantastisk Agneta! Tack för en trevlig spåreftermiddag med massa snack efter. Hoppas Birkir blir bra!



Kram Mia & Theo

Agneta

09 May 2010 21:23

tack snälla!det var trevligt. lille gubben är bättre idag!

Kommentera

Publiceras ej