Jag sitter med en kopp te, lite vindruvor och mix megapols förfest på radion. Njuter  av -80 och -90 tals musik.

Mattias tittar på tv, doobido eller vad det heter.

Igår var Helen och red på em. Hon red Nökkvi, vilket gick jättebra. Han kan ju vara lite speciell, men hon gillade honom. Jag red Katur, han är lite ojämn, vissa dagar sådär och ibland på topp! Men han är ju 28 år,så det får man väl vara.

Amanda kom också och Karin och hon red ut barbacka och fick sig en skentur när vi möttes på en stig......jäklar va de sprang!

När vi kom tillbaka åkte Helen hem och vi andra fikade innan vi gick ut och grejade vidare. 

Det var en underbar kväll med fint väder. Tomas och Karin hann bygga lite i sadelkammaren innan det var dags för Karin att åka hemåt. Den börjar bli riktigt fin! Blir roligt att städa och hänga upp allt sen!

Idag har jag jobbat hela dagen och slutar imorrn förmiddag. På eftermiddagen åkte vi och köpte ett plommonträd till mig. Det vi hade åts upp av rådjur eller harar....Men vi får vara glada att de bara tog ett.

Sen plockade Mattias och jag lite svamp som vi stekte till kvällens hamburgare.

Imorgon är det valpkurs igen. Hoppas på lika fint väder då också!

Kommentera

Publiceras ej