Det småskvätter ute litegrann. 

Hade tänkt rida med Karin och Amanda, men tiden räckte inte till. Först kom några och köpte hö. Sen hade jag en privatlektiion med en hund. Så kom en annan familj och hämtade ett VGW-bälte som de skulle prova.

Nu tar jag lite kaffe och ritar agilityövningar till eftermiddagskurserna.

Skule behöva åka till affären och köpa potatis, så vi kan äta stuvad potatis till isterbanden idag.men det kanske går att ta morötter också, förresten.....Tror jag testar!

Igår hade jag valpkurs på fm. Lika trevligt som vanligt. Igår var det 10 småttingar här.

Sen kom Fredrik och åt lunch och hade med sig en säng till Nellie. Så fin!!! Hoppas få henne att välja den framför vår soffa.....

På eftermiddagen var jag på rallylydnad med Nellie. Gick totalt åt skogen.... Först satt hon bara och glodde på bilen. Struntade totalt i mig!! Så flyttade jag bilen och fick lite kontakt. Då skjuter någon ett skott, sen var det ju kört! Hon blir totalblockerad, tar inte ens godis.

Ja, ja, så är det med hundar, man kan aldrig vara säker på att det ska funka.







Kommentera

Publiceras ej