Har just blivit klar med morgonbestyren på jobbet och tar en kopp kaffe. Det är snart dags att åka hemåt.

Igår hade jag roliga valpkursen på fm innan jag åkte hit. Det är 12 stycken valpar. Tur att Karin är med och hjälper till. Igår delade vi upp oss och några körde kurragömma med Karin och inkallning med mig, sen bytte vi. Vi hann också göra godisträd, dvs man trycker in mjukt godis  i barken på ett träd. Sen får de leta och gärna klättra för att nå.

Åkte och jobbade kl 12. Började med att laga lunch, sen blev vi bjudna på fika hos Mattias kompis på em.
På hemvägen sen, åkte vi till affären och köpte lördagsgodis och sen gick vi en promenad i Råssnäs. Vi har som mål att gå 20-30 min varje dag. Ett bra mål, det är ju skönt att promenera även om det går sakta. Man hinner se saker som man inte skulle annars!

På kvällen gjorde vi pizza. Det blev sen kvällsmat, 19.30. Sen gick kvällen jättefort!

Tyvärr vaknade jag inatt kl 4 ochhade stans värsta magont. Troligen gallan eftersom jag åt en påse cashewnötter senare på kvällen. Fy farao, kunde inte ens äta frukost!

Nu ska jag åka hemåt och vi ska åka och rösta. Senare idag har jag 2 agilitykurser. Hoppas på uppehåll i regnet...

Kommentera

Publiceras ej