Fy attan vad kallt det var på klickerkursen nyss!

Dricker te och försöker tina upp, för snart är det dags att gå ut igen och fodra och rasta hunden.

Imorse var det också riktigt kallt. Tomas fick träla med att skrapa rutorna på bilen.

Jag var ledig idag. Ägnade morgonen åt dammsugning och tvätt. Sen fick jag besök av Marlene som var här ett par timmar. Vi pratade om ev samarbete med ABF. Kan vara intressant.

Sen släppte jag hästarna på bete och åt lunch. Nellie och jag åkte till Fornåsa och handlade på ica.

Carmen kom och köpte ett lass hö. Nu är det snart tomt på logen så vi kan ta in det nya höet som just nu  ligger lite här och där.

Efter det kom Helen och Tilde en sväng. Vi gick en promenad i skogen så de fick med sig lite svamp hem.

Tomas kom hem från jobbet, så vi hann käka lite mat innan min kurs började.

Idag var det bara 4 stycken på kursen så jag hann kolla på alla. Det är så himla kul!! Roligast är att shejpa fritt, fast det är lite svårt att göra tycker de. Men vi som tittar på lär oss mycket.

I helgen blir det mycket jobb. Ska jobba extra för Viktor på lördag. Fredag och söndag jobbar jag redan, fast på söndag bara kvällen. Sen har jag valpkurs avslutning på lördag och agilityavslutning på söndag. Fullt upp!

Typiskt att Robert och Victor kommer hem då! Men de får väl ha killhelg här hemma, för Karin är också borta.


Kommentera

Publiceras ej