Igår kom jag hem på fm efter att ha jobbat natt.

Karin och jag var ute varsin gång och grejade lite i stallet. Bytte även hagar för hästarna så de kan nosa på varandras lukter och förhoppningsvis släppas ihop snart.

Vid lunch kom Robert och Victor och Diesal. Vi hann äta lite innan jag åkte iväg på en kurs med valpen.

När jag kom hem var det kväll! Dags att börja med tacos!

Hundarna funkade jättebra ihop. Först trodde nog Jim att Diesal var en tjej.... men han är ju inte svår att säga till.





När vi hade ätit tacos så spelade vi lite plump, kort alltså! Jag vann!



Det gick lite vilt till ibland!Robert skakde mjölken som en marracas, men synd att korken inte var tät......


Idag på fm hade jag valpkurs 10-11.30. Det är synd att det är så blött fortfarande och det duggregnade även lite grann.

Men de jobbade på ändå. Duktiga är de. Många olika typer av hundar. Kul!
 
Direkt efter kursen åkte jag till jobbet. Idag har vi ätit vårens första mjukglass.
 

Kommentera

Publiceras ej