I söndags när jag hade  agilitykurser på em. regnade det. Ja, inte hela tiden, men det blev ju jätteblött på planen.

Igår, måndag var jag ledig. Då var det skapligt väder. Hundarna och jag var ute i trädgården och grejade lite och sen i stallet.




På kvällen åkte Karin och Tomas och hämtade Karins bil i Bona. Jag passade på att stryka lite när valpen sov.

Idag var det jobb hela dagen till 17. Sen började vardagslydnadkursen ikväll. Regn igen! Det vore ju trevligare med fint väder. Men vi hade lite tur iallafall, för det slutade efter ungefär halva tiden.

Det var ett roligt gäng. Ska bli kul att se dem utvecklas.

1 kommentarer

Therese - Sockenvägens Söta

16 Apr 2011 09:33

Åhh så skoj att du lämnade en liten kommentar så jag hittade hit! Vilken härlig blogg du har, jag blir sjukt sugen på en brukshund igen... Men så länge jag har små barn känns det orättvist mot vovven, för jag vill verkligen ha tid att arbeta och stimulera min hund. Jag hade en rottis förut som jag jobbade med och gick massor av kurser osv med, så roligt!!! Men tyvärr blev han sjuk så jag fick inte njuta av honom i så många år som jag hoppats... Kram och trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej