Jag har just kollat och skickat lite mejl. Ska duscha och sen gå ut en sväng innan det är dags att åka till jobbet.

Igår slutade jag jobba på morgonen. Nästan hela dagen gick åt till hovslagaren som var här och fixade alla hästars hovar.

Klockan var ungefär 16 när Karin och jag åkte till Vadstena. Vi var på Morrhåret och handlade hundmat och ben till hundarna. Sen tog vi en glass och handlade lite mat på coop.

Det blev färdiggrillad kyckling till kvällsmat, vi var så hungriga.

Karin åkte hem till sig. Tomas och jag gick ut och behandlade fåren med medel mot knott. En tacka är väldigt angripen.

Jim var superduktig och vallade in dem i fållan, 2 ggr, eftersom en lyckades smita. Det är underbart att se honom jobba!! Han ser alltid före oss vad som håller på att hända!

På kvällen sydde jag gardiner. Köpte tyg i Vadstena  i den fina tygaffären. Men de är långt ifrån färdiga än....

Idag har Helen varit här. Vi åt frukost och promenerade. Härligt.

Har hunnit klippa gräset också och kantklippa runt lite träd och buskar.

Kommentera

Publiceras ej