Fast jag har tyvärr inte sett någon Lucia idag! Bara ljusstake-lucian ikväll när vi fikade! Fikade på mammas goda saffransbullar med mandelmassa i.

Har jobbat hela dagen idag. När jag kom hem var Karin här. Hon har varit här hela dagen hos hundarna. Sen har hon haft sina med sig. Ja, hon har också 2 stycken nu! En liten pudeltik har flyttat till Karin.

Roligt att det funkar bra med våra vovvar. Fast Mio leker lite väl hårt ibland med henne! Det kommer en tass, smock! Fast hon är med på en hel del bus!



Den lilla damen kom till oss igår. Eller vi var och hämtade henne i Kumla där Annelie, uppfödaren bor.

Hon är 5 månader och helt underbart söt och rolig! Troligen får hon ett nytt namn.Hon kallades för Fia. Men Karin känner så många Fior så detblir nog något annat.

Imorrn är det jobb igen så nu är det gonatt!

1 kommentarer

Nina Liljedahl

18 Dec 2011 22:39

Lilla ? är så söt! Har hon fått något nytt namn ännu?

I bakgrunden ser jag så fina stolsdynor med volanger :) Jag älskar såna! Önskar att jag också hade såna, var har du köpt dina?

Kommentera

Publiceras ej