Igår jobbade jag em och natt. När jag slutade imorse åkte jag och tränade en sväng. Sen storhandling på Östenssons.

Efter som jag åkte till Ö-son glömde jag att hämta min kamera som kommit på posten! Illa!! Jag skulle också ha åkt till granngården, det glömde jag också.....

Får ta det imorgon ihop med lite andra ärenden.

När jag kom hem och hade packat in allt (vilket tar tid!) så drack Karin och jag kaffe.

Sen gick vi ut. Karin red Tindra och longerade Freyja medans jag försökte jobba mig varm. Mockade, packade foder och bar in ved. Och frös.......

Vi värmde lite rester till lunch och tog en kopp te efter. Sen åkte Karin till jobbet.

Jag och Vilma kom just in efter att ha tagit in mer ved, fodrat får och hästar, hämtat post och frusit.....Fy vad kallt det är!

Kommentera

Publiceras ej