Snart långhelg och Robert och Mi kommer hem några dagar. Vi ska väl ha lite kalas eftersom både Tomas och Robert har fyllt år.

I måndags var jag ledig. Fick ett ryck och ägnade fm åt att städa ur bokhyllan och rensade bland böcker.
När Karin kom så red vi ut en sväng och jag hann även longera Beris.

Sen var det vallning på kvällen. Det gick jättebra för Tomas och Jim. Lena gav så mycket beröm, det är ju kul, eftersom vallning är skitsvårt!!

Igår jobbade jag 8-17 och när jag kom hem var det kurs. Specialsök. Som är en variant på den utbildningen jag gick förra året. Det är så kul! Hundarna är jätteduktiga. Igår började vi med markering av ämnet som de har valt.

Tomas tränar både Jim och Mio, vilket är bra. För de blir trötta fort!

Sen efter kursen så var det laga mat, skriva lite fakturor och sen sova.

Upp igen imorse och börja 8 och jobba till 8 imorgonbitti, om inte M ska åka hem och sova hos föräldrarna, vi får se.

Vi har idag haft p-möte, varit på tippen med skräp och sen var vi på fotvård. Så dagen har gått jättefort.

Gräddade pannkakor till mellis/kvällsmål kl 17, vilket var mycket populärt!

Nu ska jag fixa lite annat som är kvar.



Vallning i lina. Den behövdes inte i måndags.

Kommentera

Publiceras ej