och kvavt som tusan är det!

I tisdagskväll hade jag specialsök med ett gäng och jäklar vilket fruktansvärt åskvädret det var. Aldrig varit med om liknande!

På dagen hann jag rida Tindra en sväng i paddocken. Svårt är det.....att komma ihåg hur jag skulle göra.

Städade också inne efter helgen, vilket behövdes!

Igår städade jag färdigt det jag inte hunnit. Sen kom Karin en sväng, så vi fixade grindar till ridbanan från hagen, så hästarna kan beta av därinne. Mockade och så allt det vanliga...

På kvällen var vi och vallade, men innan dess hann jag träna lite sök med hundarna i köket. Gjorde det svårt för Mio genom att använda hans mat till störning. Han är superduktig!

På vallningen gick det jättebra! Jim lyssnar så bra på Tomas. Ser kanonfint ut!
 
Blir kul att börja med Mio sen.....

Idag har jag plockat fram alla sommarkläder och plockat undan vinterkläder. Vi har ju så trångt så det måste bli så!

Sen hade jag en privatlektion med en söt liten hund och hans husse. Jag hoppas att han fick lite nya tankar!

Snart är det dags för vardagslydnadskursen som börjar idag. Ska ta och plocka fram kaffe och sen hoppas vi att regnet väntar tills kursen är slut!


Kommentera

Publiceras ej