Har varit ledig i några dagar. Rättare sagt fredag- söndag.

I torsdags var jag ledig på dagen. Karin var här, vi red och pysslade med lite av varje. Sen hade jag kurs på kvällen. Jätterolig grupp som redan snappat upp en hel del.

I fredags, midsommarafton, jobbade jag natten innan och till 10 på fm. Åkte och lämnade M hos föräldrarna.

Åt förstås sill till lunch och bakade en tårta till kvällen. Victor kom hem, så jag var och hämtade honom vid tåget iMjölby.

På kvällen red vi ut, Karin och jag red och Tomas och Victor körde Berserkur.Det duggregnade lite men var härligt ändå.

Sen grillade vi. Tomas stod ute i regnet..... Lamm med ugnspotatis och getoströra. Smaskigt!

Igår fm oljade vi in alla agilityhinder. Tomas harvade ridbanan. Sen har vi flyttat bort några hästar till Stallsberg som vi går med fram och tillbaka. Vill ha dem hemma på natten.

Efter lunchen kom mina föräldrar och fikade. De var kvar ett tag. Amanda kom sen vid 17 tiden och red ut med Karin. Jag markarbetade Tindra  och longerade henne. Idag ska vi rida lektion så jag hoppas att det kommer att gå lite bättre nu när jag har försökt jobba henne från marken.



Solen skiner. Har lagt i tvätt och satt in en rabarber/jordgubbspaj i ugnen. Hoppas att det blir en fin dag.....

Kommentera

Publiceras ej