och snart kaffedags här på jobbet.

Vi har varit i Råssnäs och gått en promenad. Där var fullt med folk som tältade eftersom det är cykellopp i flera dagar nu.

I fredags jobbade jag och slutade kl 10 igår fm.

Vi hann massor igår hemma. Jag klippte gräset och Tomas körde med trimmern. Det blev så fint överallt!

Sen vallade Tomas lite med Jim och jag försökte hålla styr på valpen som ville vara med och springa!

Han fixade också till gödselstacken så den är hanterlig igen. Hade flutit ut lite väl mycket!

Sen red vi ut på Beris och Nökkvi. Tomas red Nökkvi och det gick riktigt bra. Han töltar inte så bra med någon annan.

När vi var klara med allt ute så gick vi in och började mala kött. Hade plockat in några kilo lammkött som var skuret i tärningar. Jag lagade mat samtidigt!

Vi åt lammfärsbiffar, pommes, kall sås med vitlök och så stekta grönsaker. Gissa om det smakade vitlök i munnen imorse!

Klockan var 1.30 innan vi kom i säng.....



Mio smakar lite på min näsa.


Sen får jag en puss



Jim ligger gärna nära. Världens goaste kille.

1 kommentarer

Nina Liljedahl

13 Jun 2011 15:49

Vilka fina bilder på dig och hundarna! Ni ser så harmoniska ut, både du och killarna.

Kommentera

Publiceras ej