Igår var det en ganska fin dag, vädermässigt. Några regnskurar imellanåt bara.

Tvättade så det var tomt i tvättkorgen. Sen höll vi på i trädgården hela dagen.

Jag klippte gräset med den nya klipparen, som går så lätt och bra!



Sen klippte jag ner björnbär som frös bort i vintras. Fast det kommer nya skott, så nästa år blir det bär. Om vi kommer ihåg att täcka den i vinter...

Tomas satte upp krokar i redskapsboden, det blev kanonbra! Sen körde han med trimmern.

På kvällen fick Jim valla lite på våra får. Förut har de bara varit i fålla men nu hade Tomas dem utanför. Det gick jättebra!

Jonna var här hela eftermiddagen, så Karin och hon red 2 hästar och sen cyklade med 2.



Idag regnar det igen. Väldigt mycket! Vaknade inatt av att det vräkte ner och vi hade myggfönster i!

Jag har varit ute och mockat  i hagen och sen varit hos grannen och matat djuren. De är bortresta. Sen gick jag in igen och nu lagar jag middag och ska planera inför agilityn i eftermiddag. Kul i regnet.....

Kommentera

Publiceras ej