Imorse fick jag sova till halv 7! Fast vi var ute en sväng vid halv 5, men  då var det Vilma som pep och ville ut.

Det finns inte så mycket tid att blogga när man har en valp! Det går i ett!

Igår hade vi besök 2 ggr. Först var Helen här på frukost och sen kom Cattis och Arvid vid lunch.

Karin åkte och jobbade vid 15, då gick jag en promenad. Valpen fick bäras mest förstås, gud vad tungt det blir!

Sen var jag i stallet och grejade en stund.

Jag har faktiskt satt in Jim i buren hos Robbie när vi är i stallet, för då är valpen tyst! Annars piper han och gråter högljutt!

Ska ta tid att träna burträning så det inte blir så negativt att bli instängd.

Idag börjar valpkursen. Solen skiner så jag hoppas att det blir en fin förmiddag.

I eftermiddag kommer Eva hit med sin häst. Hon ska stå här framöver och jag hoppas verkligen att det går bra i hagen. Det är lite nervöst att släppa ihop hästar!

Kommentera

Publiceras ej