Dricker fm kaffe och tittar ut på solen. Så fint idag!

 I torsdags var vi hundvakt åt världens finaste Jim! Valparnas pappa. Gud vilken fin och go hund.
Han var så himla mysig! Kunde gå lös och höll sig nära oss.



Gissa om vi blev kära!!

På kvällen åkte jag och jobbade. Jim var med Tomas, ute i stallet och på gården. Lyssnade så duktigt fast han aldrig varit här förut.

I fredags åkte vi och träffade 2 små hundar som ska omplaceras för Hittehund. Titta gärna på Hittehund.se och rekomendera folk ni känner att göra en insats!

Efter det var Tomas hos sjukgymnasten i Linköping. Så passade vi på och handla lite också. En ny lampa till badrummet och en väska till nya kameran bland annat.

Igår jobbade jag hela dagen och i natt. Kom nyss hem här och dricker fm kaffe. I eftermiddag ska vi till lilla Moa som har fyllt 5 år. Stora tjejen!

 

3 kommentarer

Mariann L

06 Mar 2011 12:22

Har uppdaterat mej på din blogg. Har ju missat en hel del. Valparna är ju bara för gudomliga! Tänkte på det där med hunduppfostran. Hu vad hemskt eg vi uppfostrade vår hund för att inte tala om mina föräldrars. Fast samtidigt förstod vi nog inte bättre trots att vi är tänkande människor. På många sätt är det inte annorlunda än att lära små barn om man tänker efter. Det är ju så logiskt eg att det ska vara kärleksfullt och positivt. Då kan man undra varför jag gjort som jag gjort förr.

Hoppas Tomas blir bättre i axeln, han måste vara rädd om sej och försiktig.

Så är det ju så spännande med vårat barnbarn som börjat märkas mer. Underbart!

Ha det så bra! Kram!

Agneta

06 Mar 2011 12:42

Jag visste inte heller bättre förr....men bättre sent än aldrig!

Det blir ett roligt år med bebisar både här o där!

Lena & BC-Ligan

06 Mar 2011 23:08

Tack för att Jim fick vara hos er, han verkade ju trivas fint. Kram ps fint kort ds

Kommentera

Publiceras ej