Tänkte lägga oss tidigt ikväll, jo tjena, det blir sent som vanligt.....

Idag har jag haft med mig Mio på jobbet. Karin tog med sig Jim. Men hon skulle ha besök på jobbet och det blev lite mycket med en valp också.

Men vad duktig han var lillskrutten! Vi tog två promenader. På fm till Råssnäs bageriet och på em en lite kortare. I koppel,fast han inte är särskilt tränad på det...så gick det superbra!

Sen har han legat på sin pläd och vilat. Tuggat lite på ett ben, inget farande, utan han har betett sig som en vuxen hund! Tog nog jobbet på allvar!

När vi åt så låg han under bordet och åt smulor! När M blev lite ledsen så sprang han in före mig till rummet och stod mot soffkanten och slickade bort tårarna. Sötnosen!

En gång såg jag att M blev lite trött på pussandet, så jag sa: Säg åt honom att gå ner! Då skriker M:Vilma!

Hmmm...Kanske inte rätt kommando....:-)

När jag kom hem så var det dags för kurs. Vi gick en promenad och tränade lite på ett annat ställe. Bra att byta plats.

Nu har vi fodrat och ska ta lite jordgubbar med yougurt innan sängdags.

Kommentera

Publiceras ej