Röd dag idag!
Tomas gick upp klockan 6 både igår och idag och satt på pass. Men det blev inget.

Imorse vaknade jag också så dags och gick ut med hundarna. Fodrade djuren ute och tog ut Beris från boxen. Han har ju stått inne 3 nätter för han trampade på en vass sten så det blödde under hoven.

När vi kom in var klockan bara 7 så jag gick och la mig igen! Somnade om och sov en timme. Då kom Robert, Mi och Hilma in och ville ha frukost!

Klockan 11 hade jag avslutning på en hundkurs! Det var kul! Idag var alla med. Vi la ett litet spår och sen blev det lite inkallningsträning bland annat.

När vi ätit lunch så gick vi ut igen. Robert, Mi och Hilma åkte till Mi´s föräldrar. Tomas vallade en stund med hundarna. Vi tränade Disa och Birkir lite grann och så körde vi in ett gäng höbalar. Sen var det mörkt!

Tog kaffepaus. Sen åkte Tomas ner och började plocka ihop ensilaget med den nya balgripen. Karin började måla taket i hallen. Vad ljust det blir när allt är vitt!

Lagade hamburgare med klyftpotatis och åt framför tv:n och "Så mycket bättre".

Nu har vi varit ute och flyttat runt på hästarna och matat alla djuren så nu kan man gå och sova! Natti!



Mio min Mio!

Kommentera

Publiceras ej