Det är väl fasen vilket envist virus jag fått. Säjer de på VC iallafall. Var tillbaka idag och gnällde lite! Men det hjälpte inte mycket! Fick nässpray..... Men de tog iallafall lite prover denna gång och de var ju bra förstås...

Just nu har jag tagit en alvedon och känner mig ganska pigg. Gick en sväng med hundarna nyss.

Annars är det upp och ner och har varit i 4 veckor.

Igår var det bra på förmiddagen så då fick jag massor gjort. Red Tindra, rensade lite ute och fixade Signes grav. Dammsög av och vek tvätt. Sen efter lunch gick luften bara ur mig och jag var tvungen att lägga mig en stund.

Hade annons på båten som bortskänktes, så det ringde en hel del. Idag kom en och ville ha den. Skönt! Undrar bara om de får hem den.....

På kvällen skulle vi till Karin. Passade på att stanna på Tropic och köpa hundmat. Av någon jäkla anledning så glömde jag lägga i en växel, så när jag kom ut hade bilen rullat på och skadat en annan bil. F-n vad onödigt!

Hos Karin var det trevligt. Hon bjöd på mat och farmor hade gjort tårta. 
 
Idag var jag som sagt på VC på förmiddagen. Sen var jag på Mekonomen, för det var deras bil jag hade kört på.
Innan jag åkte hem så tog hundarna och jag en sväng i Varamon. Mio var galen i vattnet, tänkte simma! De sprang som sjutton i sanden ocksså!

I eftermiddag har jag legat och vilat lite så jag hoppas att jag orkar jobba imorrn!



Kommentera

Publiceras ej