Har varit dålig hela veckan och ska vara hemma imorrn också. Så jäkla trist är det.

Vill ju rida, vara ute i trädgården och pyssla inför hösten och gå promenader med hundarna. Orkar ju inget.....

Just nu är mamma och pappa här och hjälper till lite. De ska plantera träden jag köpte på rea. Sen hade de med sig lite hallonbuskar också.

Karin är också förkyld, men hon har orkat rida lite och idag har hon rakat av lite päls på hästarna.

Jag pysslar lite med Signe, mitt marsvin som är sjuk. Får se om hon klarar sig. Hon är vinglig och rätt som det är ligger hon på rygg och lyckas inte ta sig upp. Men äter och ropar efter mat gör hon. Så vi tar väl en dag i taget.

Hundarna har fått vara inne ovanligt mycket eftersom jag inte orkar gå ut. Men de är för goá. Ligger lugnt och bara väntar på att något ska hända.

Just nu är de ute med Karin och Tomas. Tomas har lovat att valla lite.

Jag ska laga lite fiskgratäng. Fisken är i ugnen, ska göra såsen nu. Det blir gott!

Kommentera

Publiceras ej