Imorse när jag slutade jobbet åkte jag och tränade. Jösses vad folk! Det är så olika. Ibland är det bara några stycken.
När jag kom hem körde jag igång tvättmaskinen, skrev lite fakturor, ringde samtal och drack kaffe.

Gick en liten sväng med hundarna och släppte sen över hästarna på bete. Hade just hängt upp tvätten när det började regna. Sen har det regnat hela dagen och gör så än.

Jag passade på att stryka lite och dammsuga. Trodde det skulle lätta upp, men icke.

Drog på mig regnställ och åkte in till stan. Gick en timmes promenad vid kanalen. Där var jag i princip själv. Förutom en gubbe med en liten gaphals till hund.....

Sen åkte jag till Maxi och hämtade en sån matkasse. Man köper 5 måltider, allt som behövs och så får man recept.

Idag blev det kyckling. Imorgon en spännande köttgryta!

Har just varit ute i regnet och fodrat och grejat. Skönt att komma in igen.



Dagens måltid!

Kommentera

Publiceras ej