Jag tror inte att jag blivit lurad idag.  Eller jag hoppas att jag inte har det. Jag är ju så jäkla lättlurad.

Något tråkigt har hänt på hemsidan. Någon har roat sig med att hacka sig in och förstöra. Vilket nöje!! Skulle gärna vilja höra vad den får ut av det, den som gjort det!

Så nu om man anmäler sig på kurs från sidan, så får inte jag mejlen. Är det någon som snor mina kunder kanske!?

Jag har haft jobbhelg. Jobbade igår tills idag. Mattias och jag var på disco på kvällen. Det gillade han.

I fredags red Karin och jag lektion för Anna. Jag red Tindra och jobbade med Birkir från marken. Nöjd!

Karin red både Freyja och Nökkvi.

På kvällen var min vän Cattis och jag ute och åt sushi och sen var vi på bio. En härlig kväll.

Idag har det snöat och varit kallt. Longerade Tindra i rundcorallen och sen har jag gått hundpromenad och jobbat lite i trädgården.

Karin åkte och jobbade i Norrköping. Så kom Annelie och hämtade Smilla som ska vara  hos henne när Karin åker iväg till Japan med Tomas. Vilma ska vara hos mig.
 
Nu har jag ätit lite blodpudding. Jag väntade på att Tomas, som varit i Trysil, skulle komma hem och vi kunde käka något. Men jag var så hungrig så det blev snabbmat! Han hade dessutom ätit redan.....


Kommentera

Publiceras ej