Vaknade med huvudvärk som i sig hela förmiddagen:-(

Jag körde ju hem från Stockholm igårkväll och kom hem sent. Sen kom jag isäng väldigt sent....

Imorse var det underbart väder, kallt och soligt. Helen kom och åt frukost med mig och så gick vi en promenad med hundarna. En kopp kaffe tog vi  innan hon åkte hem. 

Fodrat och grejat med djuren. Eldat mycket och tvättat många maskiner med tvätt.

Sen åkte hundarna och jag och handlade och jag var och köpte en kappa av en tjej från "köp och sälj" på facebook.

En pepitarutig, klassisk. Jättefin är den. 

Man kan hitta mycket fint där. Hilma fick en röd fin overall som jag fyndade förra veckan.

När Tomas kom hem förut så var vi ute och mockade, fyllde på vatten och tog ner hö. Allt är som vanligt igen efter 3 lyxdagar för Mio och mig.






Kommentera

Publiceras ej