Idag har vi mest hållt oss inne.

Helén kom på fm och fikade. Sen var Karin och jag ute i spöregnet och mockade, packade foder och grejade.

När vi kom in fick Jim och Mio bada. Inte populärt men välbehövligt. Mio var livrädd för fönen. Han är just nu i en väldigt "skvattig" ålder.....

Karin åkte till jobbet och jag käkade lunch. Sen var det ut och fodra fåren.  Hästarna fick lite mellanmål också.

Hämtade posten och rastade hundarna som forfarande var lite blöta, så det blev kortis!

När jag kom in tittade jag färdigt på Åsa-Nisse filmen som jag somnade ifrån igår. Den var faktiskt lite smårolig!

Sen har jag städat och tvättat. Tvättat hundfällar och sängar och en del vanlig tvätt. Det hänger överallt!

Tränade ett pass med hundarna på kvällen. Jim är så duktig men den andra "skvattpellen" hade väldigt svårt med koncentrationen....Tålamod!

Nu ska jag duscha och sen sova!
Natti!



Längtar till våren....! 

Kommentera

Publiceras ej