Idag har jag linne på mig för första gången i år!
Det har inte varit så varmt förut men nu käns det som det är på gång.
Egentligen gillar jag svalare väder. Det är bra när det blåser lite, för hästarnas skull. Man orkar ju mer själv också.
Imorse kom  Helen redan vid 8 tiden. Vi åkte iväg och gick en promenad på 5 km vid banvallen. Sen blev det fika när vi kom hem.
När Helen hade åkt var jag ute och grejade en stund. Dels i stallet. Börjat mocka ut fårboxen där det är mycket strö!
Mockade hagen och släppte över hästarna i paddocken så de kan beta av där. Sen rensade jag ogräs och dammsög bilen. Ibland går allt som på räls!
Nu äter jag lunch. Sen ska jag till Valla djurklinik och röntga Mios höfter. Innan dess ska lammet ha mat och jag ska duscha.
Dags att sätta fart!

Kommentera

Publiceras ej