Jag jobbar hos Mattias idag tills imorgonbitti. Sen är jag ledig i 4 veckor, drygt.

Idag har vi hunnit en del. På eftermiddagen var vi i Mjölby och spelade golf. Han ser för rolig ut, Han rakar liksom bollen framför sig! Och jag slog spik 3 gånger, helt otroligt! Gubben  som jobbade i kiosken och två andra gubbar var så imponerade! Hi hi!! Jag trodde knappt mina ögon när jag bara slog rätt i!

Vi var också på Albackens trädgårdskafferi och köpte några blommor, på granngården och köpte jord och så på torget i Motala och köpte mat. Det var en internationell marknad där. Så mycket gott!! Mattias och jag köpte taimat och tog med oss hem.

Nu kollar han på tv så ska vi ta en promenad sen om en stund.

Jag ska ta och läsa aftonbladet och sätta upp fötterna lite. På onsdag ska jag få komma på sjukgymnastik. Det hoppas jag ska hjälpa min onda fot.


Men nu i helgen ska Karin och jag först iväg och ha hundläger i Stockholm för Blå stjärnan. Så imorrn blir det att packa och förbereda.







Kommentera

Publiceras ej