Jobbade igår, tills idag klockan 10. Passade på att handla på hemvägen.

När jag kom hem var Karin här så vi fikade. Tomas drog iväg tidigt imorse på kick off, med sitt jobb.

Eftermiddagen tillbringade jag ute och hade stökhundskurs! En ny kurs, där det är färre ekipage och vi tränar var 3:e vecka. Det var sååå kallt. Men det gick bra iallafall. Vi röjde av på logen, så vi kunde sitta där.

Karin var med och hjälpte till. Det var bra!

Sen lagade vi mat och försökte tina upp.

Så var det dags för en promenad  med våra egna hundar. Vi gick en timme, så det började skymma.

Efter det var det lite häst-och fårjobb kvar.

Vi var jättetrötta när vi kom in!

Karin åkte hem till sig. Jag duschade och åt mat. Vek lite tvätt och plockade. Rätt som det var så var det fodringsdags igen!

Ut och fodrade djur och gick en sväng med hundarna. När vi kom in så fick de varsitt ben och jag tog en kopp te och somnade i soffan......

Men nu ska jag sova, på riktigt!! natti!!


Kursdeltagare....Lisa

Kommentera

Publiceras ej