Har nyss skickat iväg lite mejl om kommande kurser.
Innan dess åt vi och tittade på Så ska det låta, som var väldigt bra!

Annars har jag haft jobbarhelg, kom hem på fm idag. När vi hade fikat skulle vi flytta fåren.

Det gick sådär.....De drog sönder staket och sprang omkring bland hästarna. En tacka verkade helt blåst, hon ville hellre vara med hästarna fast de sparkade mot henne! Ja fårskallarnas hjärnor är små...har man ju hört.

Sen blev jag så trött i min fot så jag gick in och lagade mat. Vi åt kasslergryta med ris och sen fruktsallad.

Efter maten red Karin och jag på Disa och Tindra en sväng medans Tomas gick bredvid med Mio. Jimpan hade redan varit ute på en ridtur med Karin innan.

Idag har det varit kallt igen. Hade vinteroverallen när vi gick ut efter maten. Jösses vad den är välanvänd!!

Nu är det dags att gå ut och fodra igen!
Gonatt!!

1 kommentarer

Linda

08 Mar 2012 19:06

Sv: Vad kul att du råkade kika in hos mig :)

Ja men visst det är sjukt viktigt hur en tränare lär ut pedagogiskt, och det spelar ingen roll vilken slags tränare det är vare sig det är hundinstruktör eller fridispedagog, man skall alltid arbeta pedagogiskt.



Men gud vilken tränare du kom till! Usch känner nästan igen mig, inte för att de har sagt det ordagrannt men jag har många gånger kännt att tränaren inte haft så mycket intresse till en.

Kommentera

Publiceras ej