Imorse när jag gick ut och fodrade så regnade det lite.

När Robert och solstrålen Hilma kom in från "boden" så frågade jag om vi skulle åka till ÖB eftersom det var dåligt väder.

Så efter frukost och lite pyssel for vi iväg. Jim och Mio fick hänga med, de märks ju inte ändå i bilen. Ibland undrar jag om jag glömt dem hemma. De ligger så tysta där bak.

När vi hade handlat så åkte vi hem och fikade.



Sen kom solen så då bestämde vi oss för att gå ut och gå. Det var så varmt. Mössa och jacka åkte snart av och hamnade under vagnen. Vi gick nästan i 2 timmar och hundarna fick vara lösa i omgångar. Annars blir det rejsa av!

När vi kom hem så dök Karin upp och vi lagade mat. Vildsvinsgryta med kantareller och potatis. Gott!




Det blev lite körigt efter maten. Robert skulle iväg till Hilmas mormor, Karin skulle jobba och jag skulle iväg först till naprapaten och sen till jobbet. Men jag var tvungen att fota gullungen lite ändå!!




Besöket hos naprapaten var ju mindre kul. Jag ska inte gå på 6-8 veckor!!!! Eller rättare sagt inte belasta foteländet som jag har haft ont i snart 2 månader.

Jaja, det ordnar sig väl. Finns de som har det värre.

Nu jobbar jag och Mattias och jag ska se en film som jag har med mig.

Kommentera

Publiceras ej