Imorse slutade jag jobbet klockan 8. Efter en kopp kaffe med Carina så åkte jag och tränade. Det gick bra! Ska försöka komma igång ordentligt nu!

När jag kom hem så blev det kaffe till mig och godissök i köket för hundarna. De är så roliga att titta på!

Sen har vi varit ute hela dagen! Det har varit riktigt skönt! Har borstat bort en massa päls på Tindra och Birkir.

Tindra red jag i paddocken. Mest skritt och mycket arbete på böjt spår och lite töltfattningar. Svårt att rida i sadel utan stigbyglar. Men barbacka på henne gick inte. Fick skav av hennes ryggrad!!

Sen jobbade jag en stund med Birkir från marken. Skulle behöva lite hjälp snart hur vi ska gå vidare.

Hundarna är helt utslagna efter att ha varit ute hela dagen. De märks inte  och har inte gjort det sen vi kom in vid 19 tiden.

Hoppas det blir fler såna dagar när jag nu är ledig till fredag.



Förra våren var Mio så liten. Nu är han lika stor som Jim. Det händer att jag tar fel!

Kommentera

Publiceras ej