Åkt på en rejäl förkylning. Känns som bomull i huvudet.

Jag var förra veckan, torsdag-fredag i Stockholm. Jag var på Hundens Hus på kurs för Kenth Svartberg.
Det var jättekul och intressant. Fick en hel del nya tips och ideér. Det är så underbart att vara på kurs där. Även om jag stressar som en galning innan för jag är så nervös för att inte hitta!

Nu var vi i Årsta och där har jag aldrig varit. Men det gick bra till slut!

På torsdagkvällen åkte jag till Uppsala och sov över hos Robert och Mi. Mysigt att hälsa på Hilma och Diesal också. Diesal är så fin. De gör ett så bra jobb med den hunden som inte är den lättaste.

Helgen var fullbokad. Lördag valpkurs. Sen jobbade jag efter det. På söndagen kurs på em och på kvällen en ridtur med 2 flickor, Emma och Ellen.

I måndags var det Valborgsmässoafton. Solig och varm för en gång skull. Hade en privatlektion  i Vadstena på em. Resen av dagen fylldes av allt det vanliga!

Jobbat tisdag och onsdag och på kvällarna haft kurs. Så även igårkväll då det var agility.

På dagen igår var jag hemma. Försökte röja lite här hemma, men ägnade mesta tiden ute. Rensade ogräs och planterade lite växter. Så underbart nu när det växer upp i landen.



Får se om jag kan komma ifatt lite inne idag. Ska gå och sätta igång tvättmaskinen iallafall!

Kommentera

Publiceras ej