Jösses vad trött jag är......

Gick upp klockan 6 imorse. Skönt, för jag var pigg och fick massor gjort på morgonen.

Helen kom och lämnade ljus som jag hade beställt. Vi tog såklart en fika med.

Sen kom Karin och vi gick ut och jobbade. Mockade, fyllde på vatten och flyttade ut baggen som gått  inne några veckor.Hans kompis som också stått där flyttade hem till Ewa Bergling tillsammans med 5 tackor häromdagen. De har gjort så fint åt dem, rena lyxboendet!

När Karin och jag hade ätit lunch så åkte jag till Lena. En tjej, Tina, ska ev para sin tik med Jim.Så Lena fick valla lite med honom 

Sen följde Tina med hit och kollade hur vi bor och det blev lite kaffe med! Tina bodde i Motala när hon var yngre och vi gick i paralellklass.

Ikväll har vi ätit gott och slötittat på tv. Tänkte sova tidigt, men så blev det ju inte..........

Jim          Fotograf: Lena Martens

Kommentera

Publiceras ej