Jag visste att jag slarvat med att skriva. Men att det är så länge sen visste jag inte.

Jag sitter hemma hos Victor i hans lilla studentrum. Jag är på kurs/utbildning på Hundens Hus igen och har sovit över här. 3 dagar är det denna gång. Jättekul undervisning och en superbra grupp!

Igår var vi hos Robert, Mi, Hilma och lilla nyfödda Kasper! Han föddes i söndagsmorse kl 5 den lille sötnosen!

Jag har inte varit hos dem sedan de flyttade till en alldeles ny fin lägenhet. Den var jättefin och ligger i ett område som håller på att växa fram. Inte så långt ifrån Luthagen där Victor bor.


Denna gång åkte jag tåg hit. Har så ont i mitt ben så det är svårt att köra. Nästa vecka ska jag till kiropraktorn igen. Hoppas att han ger mig positiva besked.

Att vara i Stockholm gör mig förundrad. Hur kan man trivas med att bo här!!! Så anonymt och alla springer som galningar. De springer som tokar till och från tåg och tunnelbana. I tågen sitter alla och stirrar på sina mobiler eller datorer föratt slippa se någon annan.......Skrämmande!

Ikväll ska jag försöka lägga mig skapligt. Sov dåligt inatt pga värk och igårnatt pga att det blåste storm så fönstren skallrade!!

Får se vad Victor säger om det. Klockan 6.15 ringer iallafall klockan. Då ska jag packa ihop och sen lovade Robert att skjutsa till tåget. Skönt!

Ser fram emot morgondagen, med mer trevlig undervisning. Då handlar det om stress.
 
Gonatt!!
 
Längtar efter mina pojkar!!!!!

Kommentera

Publiceras ej