Idag jobbar jag extra. Det blir ett långt pass eftersom jag jobbar imorgon, min ordinarie tid.Så jag började idag kl 10 och slutar 14 imorgon.

Jag ska skjutsa Mattias till kyrkan sen, han ska på dop. Går väl en sväng på stan så länge då. Tyvärr regnar det och är trist väder, som det brukar i november.


I fredags kom en tjej som skulle träffa en hund från Hittehund och bodde hos oss över natt. Jag hämtade henne vid tåget. Igår skjutsade jag henne till tåget igen efter en omtumlande helg! Och vovven följde med.

Innan hon åkte så hann vi rida en sväng. Jag på Tindra, som har  kommit hem från träningen och Filippa på Berserkur.

När jag hade skjutsat henne till familjen med hunden, så åkte jag och vallade med Mio hos Lena. Det gick så bra. Mio är superduktig.

När jag skjutsade till tåget sen, så tappade jag min bilnyckel på stationen. Så tråkigt!!!!! Karin fick komma med extranyckeln. Ska åka dit och kolla igen idag om någon lämnat in den.


Igårkväll var jag helt slut efter några intensiva dagar. Huvudet dunkade och jag kände mig nästan sjuk. 

Men idag är allt okej och jag har börjat andas normalt igen. Tur jag har det här perfekta jobbet!! Nu ska vi äta lunch!


Morgonmys!

Kommentera

Publiceras ej