Härligt att ha Victor, Robert och Hilma här över helgen!

De har åkt iväg en sväng till mormor och farmor och hälsar på. Tomas och jag får vara hemma och jobba. 

Just nu byter han slang på diskmaskinen och jag har varit och handlat. Så snart allt är klart så ska kaffet på!

Sen ska vi ut och jag hoppas verkligen vädret håller i sig. Det är underbart höstväder!

Höet ska sorteras och så har jag privatlektion. Hoppas hinna rida. Igår gick det så bra så jag svävade nästan på moln!!

Tänk vad härligt det kan vara!

I veckan var jag hos kiropraktorn och jag börjar nog få ordning på kropp-eländet nu! Ska tillbaka på fredag.

Hilma den lilla sötnosen har börjat prata och knallar runt och grejar! Hon är väldigt förtjust i fåren och vill gärna ut till dem. Igår såg vi rådjur, det kom hon ihåg idag! Tittade och pekade där de stått!


Victor och Hilma pratar i telefonen. Hallå, hallå!!

 
Hilma tittar ut om hon ser några får eller rådjur ute! Bäääää! Hästen är kul att kolla på också.


 

Kommentera

Publiceras ej