Mörkt och ruggigt är det nu!

Det regnar och regnar varenda dag. Men nu tittade jag på långtidsvädret och det ska vara uppehåll nästan en vecka. Hoppas att det stämmer.

Jag har försökt hinna rida nästan varje dag nu inför kursen i helgen. Helen och jag ska på sitskurs hos Anna. Ser verkligen fram emot det!! 2 dagar ridning,  trevligt umgänge med folk och maten serverad! 

Sen ska Tindra vara kvar i 4 veckor för träning så jag ska börja med Birkir och sen försöka hinna med Beris lite mer. Jag red honom igår. Han behöver underhållas lite.  Annars är han ju en rolig häst!

Idag har jag longerat Tindra.  Men det blev ju bra träning det med! Hästarna var så blöta efter allt regn, så man är ju inte så sugen på att rida.

På kvällen var Ewa och Lisa här. Ewa ska köpa några får av oss så vi fyllde i lite papper om det.

Nu ska vi äta lite mat sen ska jag beställa kort och läsa lite böcker till min nya utbildning!


 
 
 

Kommentera

Publiceras ej