Klockan är 7 och snart ska jag åka och jobba. Tomas ska åka till Skottland och England. Lyckost!!

Han ska åka med jobbet så det blir nog inte så mycket fritid, men ändå....

Vi har haft en härlig helg. Fått upp staket ända ner till Werns lycka, vår hage bakom grannen. Helen var här i lördags och hjälpte till. Hela dagen från morgon till sen kväll. Ellen och Emma var här och red. De var så duktiga! Både Tindra och beris gick jättefint i paddocken. Roligt att se. Jag kanske bara ska instruera andra, det verkar gå bättre än att rida själv:-)

Har haft kurs både lördag och söndag. I lördags blåste vi nästan bort, men det var ändå uppehållsväder. Igår fm började jag med vantar, det var så kallt. Men klockan 11.30 hade tjocktröjor och vantar åkt av, gick i t-shirt.

Marie och Matilda var här och red igår. Sen kom Jonna så hon och jag red på Tindra och Birkir. Jag fick gå med Birkir bortåt och rida hem! Då gick det kanonbra!!





Kommentera

Publiceras ej