Nu har det gått en vecka igen utan att jag har skrivit. 

Måndagen var ju annandag påsk så vi var lediga. Victor var kvar tills dess. Jag skjutsade honom till tåget på eftermiddagen. Vi satt faktiskt ute och fikade innan han åkte.

 
Sen jobbade jag tisdag morgon till onsdag klockan 17. När jag kom hem så hade två nya lamm fötts ute i hagen.Tomas var på kurs så jag fick vänta tills han kom hem, så vi kunde ta in dem.

På torsdagmorgonen åkte jag in till lasarettet för att operera mitt knä. Det gick bra. De har "fixat" till min menisk som var lite fransig och sen var det tydligen slitet under knäskålen, men det gjordes inget åt, det var normalt!

Jag kom hem framåt eftermiddagen och kände mig jättepigg. Traskade runt ute i 2 timmar med hundarna och matade lammen. Sen blev jag akut trött och fick ont så jag mådde illa. 

Om jag hade läst papprena som jag fått skulle jag ha tagit det lite lugnt och dessutom tagit tabletterna jag fick med mig......

Igår kom snälla Helen och hjälpte mig med hundar och lamm. Sen kom Karin och fortsatte med de andra djuren.

På eftermiddagen fick vi besök av Tomas mamma Marianne och Camilla med barnen Saga och Liam. Jättetrevligt!

Idag har jag haft spårkurs med några duktiga vovvar. Sen var jag så trött så jag somnade i soffan. 

Nu lagas det mat och sen blir det nog soffan igen. 

Hoppas jag orkar lite mer imorgon! På måndag-tisdag ska jag till Göteborg på hundutbildning!


Kommentera

Publiceras ej