Sitter och dricker kaffe. Har skrivit utvärdering efter en träning med projekthund igår. Man ska skicka in det efter varje träff. 

Försöker få fart på kaminen vilket inte går så bra......Känner mig frusen och trött.

Igår tog jag visst ut mig för mycket. Det är lite konstigt för jag hade inget ont på dagen och jag vilade en hel timme på förmiddagen. Jag var  ju ute som vanligt klockan 7 och fodrade alla och hämtade tidningen. Sen vid 10 tiden och matade lammen och släppte ut dem ihagen. Vilade sen och såg på reprisen av"Mot alla odds". De är ju makalösa de människorna!
 
Efter lunch åkte jag till stan och träffade en av projekthundarna . Vi gick en lugn promenad och jag hade inget ont alls. Handlade på hemvägen.

När jag kom hem så var jag ute lite längre. Mockade fyllde på vatten och tog in bus-lammen!





Sen när jag kom in och hade ätit lite blev jag helt slut och fick jätteont i mitt knä! Så jag somnade i soffan klockan 8 och vaknade när klockan var 00. Då duschade jag och tvättade håret för det var nödvändigt! Sen glodde jag på tv en liten stund tills jag torkade till lite!

Idag ska jag försöka ta det lite lugnt. Men det finns ju sånt som måste göras. Djuren ska iallafall ha mat! Så nu ska jag göra välling och gå ut. 

Kommentera

Publiceras ej