Jag har just skickat iväg alla bok-recenssioner och min sista projekthund till hundens hus.

Visserligen har vi ett skriftligt prov i september. Men det här skulle vara inskickat idag, sen får man veta om man blir godkänd för att skriva!

Idag är pudlarna här hos mig för Karin jobbar. Imorgon jobbar både Karin och jag men då är ju Tomas hemma. 

Klockan är 15.00 Helen skulle komma förbi, men jag vet ingen tid. Är kaffesugen! Hon fyller idag, min vän Helen. 

Vilma som bor i Varv har börjat komma hit och rida och hjälpa till i stallet. Jättebra! Hon kan cykla hit själv och hon styr sig ganska bra själv i stallet. Hon mockar och longerar och idag fick hon rida igång Beris i paddocken själv. Fast jag sitter härinne ifall hon vill något.

Beris skadade ögat förra helgen, eller rättare sagt ögonlocket. Men som tur är har det läkt bra!

Nähä jag får nog ringa Helen och höra om det blir något fika......


 

Min lilla trollunge!
 

Kommentera

Publiceras ej