Så himla grått och trist det är ute!

Har varit ute några timmar och grejat hos hästarna. Hundarna fick springa omkring och busa.

Det blir ingen långpromenad här inte. Ska ta och träna lite  inne sen istället. Vi har ju börjat med en rolig träning som jag ska försöka skriva ett eget inlägg om.

På fm var jag (och hundarna) i stan och hämtade några grejer som jag beställt av Annelie som har Pirri-pirri. Hon syr så fina barnkläder.

Sen blev det en kopp kaffe och ägg, morot, sallad och lite getost. Jag skrev på fb att jag skulle försöka minska på kolhydrater. Fick så himla många bra tips från vänliga människor som precis som jag har värk. Men även ett argt inlägg från en som tycker att man ska äta normalt..... 

Fast nu vet ju jag också att man påverkas av det man äter. Konstigt vore det ju annars......

Idag ska jag mata grannens hästar. Jag ska gå och ge dem lunch nu innan jag fixar lite lunch till mig själv.

Fåren ska också ha mat så det tar jag samtidigt.

Annars blir det tvätt och städ idag som så ofta annars!

Igårkväll var Karin och jag på möte med Blå stjärnan. Det var kul att ses. Det var så länge sedan. Hoppas vi kan få till lite verksamhet till våren. Något som efterfrågas är fler tovningskurser, så det blir det om Ing-marie har tid!


 
 

Kommentera

Publiceras ej