Jag har inte skrivit på ett tag. Men när jag ska skriva så strular ju bloggen så jag inte kommer in:-(

Det hjälper inte att svära. Men idag har jag gjort det.......

Idag har jag jobbat hela dagen och gör så ännu. Mattias har somnat och jag ska också gå och lägga mig.

Jag har varit i Stockholm på Hundens hus onsdag till lördag. Haft jättebra dagar med mycket nytt som snurrar i huvudet!

Mio och jag åkte tåg upp och sov hos Victor. Onsdagkvällen var vi hos Robert, Mi och barnen och åt mat. Hilma ville läsa böcker och peka på alla djuren! Kasper har blivit så stor! Nöjd och glad kille. 


 


Det här kortet är inte nytt, men jag hade ingen kamera med mig! Karin med sötnosarna.

Mio har skött sig exeplariskt som vanlig och charmat alla människor och nästan alla hundar. Kursdeltagare på Hundens hus, konduktören på tåget, Cillas terapihund Lilja, en polis, ett stort antal medresenärer på tåget, en hel drös folk på centralstation, toalettvakten (!) en tant som knappt kunde gå (men jäklar vad hon pratade) och en farbror som troligen var hemlös. Han sträckte först fram en hand mot Mio som kröp upp i hans famn. Men prata med mig ville inte farbrorn. Han såg bara skyggt på mig när jag försökte. Men han såg glad ut när Mio ålade på honom.

När vi sov hos Victor så trängdes Mio med mig på madrassen. Han trodde nog att den var till honom.....



Denna gång på utbildningen var vi 3 klasser. Det var jättekul. Träffade många nya trevliga människor.

Imorgon ska Jimpan träffa en tik. Sen hoppas vi på valpar till våren. Spännande!

Jag ska tiil min "gamla" vän Marie Hagman på morgonen efter jobbet. Vi har känt varandra sedan vi föddes. Våra mammor blev kompisar när de var med oss!

På kvällen ska Mio och jag på agilitykurs igen. Så himla kul! Ska väl hinna röja lite hemma med i "eftersatta hemmet".

Natti, natti!

Kommentera

Publiceras ej