Ibland tycker jag inte att jag har något att skriva om. Då bara går dagarna och jag tänker att jag skriver snart....

Men idag är det måndag. Tomas har börjat att jobba efter 2 veckors ledighet, där han har börjat renovera vårt sovrum som stått igenbommat i flera år...

Idag känner jag mig inte helt okej. Är förkyld och urken. Känns som det ekar i skallen. Jag vill bli bra! För imorgon ska jag till Stockholm och Hundens hus igen. Vill inte missa något! Mio och jag tar tåget upp.
 
Det är så fruktansvärt isigt här hemma på gården så jag är väldigt glad över mina icebugs! Vet inte hur det skulle gå utan dem! Tråkigt för hästarna i hagen också. De har fullt sjå att gå på vissa ställen. Längtar till VÅR!

Igår var Mio och jag och vallade hos Lena. Hon har gjort iordning så man kan vara inne på en liten plätt. Bra träning och Mio är så duktig!
 
Ikväll ska vi på agility. Får väl se om jag orkar.....

Kommentera

Publiceras ej