Nu ska jag ut och gå!

Jag är så otränad och har ont både här och där. Jag MÅSTE bara komma igång.

Första arbetsdagen idag. Jag börjar kl 14. Innan dess är planeringen  promenad, kaffe, longera min lika otränade häst!

Liniment, värktabletter och sen är det bara att gå!

Igår gick sista semesterdagen alldeles för fort. Tomas målade och snickrade mellan skurarna.  Jag tvättade fönster på övervåningen som inte hade blivit gjort på 2 år.....

När Karin kom så mockade vi ut den sista boxen i stallet. Så skönt, men det känns i ryggen idag.

På kvällen red vi alla tre en tur. Det var skönt i duggregnet. Inte så mycket insekter. Tindra var jätteduktig, med tanke på hur hon ser ut....Det ser ut som hon ska föla vilken dag som helst.

Men snart ska vi byta hage igen. Det är så bra när de går i werns lycka, som ligger bakom grannens hus. De har en bra bit att gå hem för att dricka vatten och vila. Då håller de sig fina.

Ha en bra dag!

Victor är i Kina. Han har inte hört av sig, men fb finns ju inte i Kina.........Hallå gubben, läser du min blogg?

 





Kommentera

Publiceras ej