Igår slutade jag kl 8 på morgonen efter helgjobb.
 
Hade energi och slängde ut allt i hallen! Tvättade fönster och mattor och golv. Bar in vinter skor till boden.
 
Skönt att ta lite i taget. Häromdagen tvättade jag köksfönstret.

Jag gick en promenad med hundarna också. Utan att få ont! Hoppas, hoppas!

När Tomas kom hem så grejade vi i trädgården. Gjorde iordning en ny pallkrage och satte gurkplantor. Jag fixade runt träden och lade på ny jord, det blir så fint då!
 
Vi höll på till ca 21 så det blev middag klockan 22! Riktiga musslor i skal med pasta. Det var riktigt gott. Gjorde det receptet som stod på paketet.

Idag har jag ägnat mig åt stalljobb. Mockat i hagen och fixat hos kaninerna. Gått promenad:-)

Har hunnit tvätta flera maskiner och fått det torrt med!
 
Nu ska jag duscha och åka och handla. Har beställt Ica-kassen på Fornåsa ica. Sen är det nog dags att åka till jobbet klockan 17.00.


 
 

Kommentera

Publiceras ej